عضویت در سازمان

سازمان نظام صنفی رایانه ای تشکلی صنفی و تخصصی است که هدف از تشکیل  آن تصمیمگیری یکپارچه و تامین منافع تجاری و اقتصادی با مشارکت فعالان این ح...

سازمان نظام صنفی رایانه ای تشکلی صنفی و تخصصی است که هدف از تشکیل  آن تصمیمگیری یکپارچه و تامین منافع تجاری و اقتصادی با مشارکت فعالان این حوزه بوده است.

فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با به شور گذاشتن دغدغه های خود در قالب کارگروههای تخصصی، تصمیمات گروهی اتخاذ شده خود را در قالب مصوباتی قابل طرح به ارکان ذیربط اعلام نموده و در سرنوشت تجاری خود مستقیماً دخالت داشته باشند.

این اجتماع صنفی، در قالب سازمان نظام صنفی رایانه ای، به پشتوانه حمایت فعالان و اعضای خود خدماتی را نیز با اعضای خود ارایه نماید. این خدمات شامل عناوین زیر میباشد.

 

  1. ارائه مجوز فعالیت به شرکت ها، فروشگاه ها و اشخاص حقیقی فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات
  2. انعکاس و پیگیری مشکلات کسب و کار شرکت های رایانه ای عضو در نهادهای دولتی و تصمیم گیر حوزه فناوری اطلاعات (از طریق ارتباط ، تعامل و جلسات مستمر با شورای عالی انفورماتیک،وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان های  ذی ربط، شورای عالی فضای مجازی ، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان های ذی ربط، گمرک، سازمان امور مالیاتی و......)
  3. حضور نماینده سازمان در شوراهای حل اختلاف مالیاتی به منظور پیگیری مشکلات اعضا
  4. حضور نماینده سازمان در هیات رسیدگی به شکایات قانون برگزاری مناقصات به منظور احقاق حقوق شرکت های عضو سازمان
  5. ارائه خدمات مشاوره رایگان حقوقی درحوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به اعضا
  6. ارایه خدمات بیمه درمان گروهی، بیمه عمر، حادثه و خانواده بر اساس قرارداد با نمایندگی
  7. دریافت و پیگیری مشکلات اعضای صنف در ارتباط با سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی و ارائه مشاوره در این زمینه
  8. ارایه نظرات کارشناسی در تعامل با شوراهای حل اختلاف و دادسرای ویژه جرایم رایانه‌ای
  9. پیگیری مشکلات اعضای صنف در زمینه سیستم رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک
  10. اولویت دررسیدگی به پرونده‌های شکایت و مشکلات اعضا در شورای انتظامی بدوی و تجدید نظردرخصوص کلیه تخلفات صورت گرفته در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات
  11. ارایه خدمات مشاوره بیمه تامین اجتماعی در تمامی زمینه‌های مرتبط (روزهای یکشنبه از ساعت 10الی 15)
  12. ارائه تسهیلات مالی و صدور ضمانت نامه شرکت در مناقصات به اعضای سازمان از طریق صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک
  13. ارائه خدمات IN(شبکه هوشمند) به اعضای سازمان
  14. ارایه تعرفه خدمات کارشناسی به منظور ساماندهی و نظارت بر کسب و کار شرکت‌های عضو سازمان
  15. برگزاری سالانه آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات و ارتباطات
  16. تعامل با اداره اماکن و ارایه نامه برای جلوگیری از پلمپ شرکت‌های عضو سازمان
  17. تعامل با شهرداری‌های مناطق و ارایه نامه برای استفاده از محل‌های مسکونی به عنوان دفتر کار شرکت‌ها
  18. نظارت سازمان نظام صنفی رایانه ای بر برگزاری نمایشگاه الکامپ به عنوان بزرگترین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات در  ایران به منظور حفاظت از منافع صنف
  19. تسهیل و تسریع حضور اعضای سازمان در نمایشگاه بین المللی سبیت آلمان به عنوان بزرگترین رویداد کامپیوتری جهان از طریق تفاهم با مدیران این نمایشگاه
  20. برگزاری همایش ها و سمینارهای مختلف آموزشی و اطلاع رسانی در زمینه آخرین تکنولوژی های حوزه کسب و کارهای فناوری اطلاعات و ارائه آخرین دستاوردهای حوزه راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات
  21. برگزاری مسابقات ورزشی گروهی شامل فوتسال، شطرنج، پینت بال و...
  22. تسهیل ارتباط اعضای سازمان با رسانه های تخصصی حوزه فناوری اطلاعات وارتباطات از طریق عقد تفاهم نامه با روزنامه تخصصی فناوران اطلاعات ورسانه تصویری تک تاکز
  23. تخفیف در اجاره سالن های کنفرانس سازمان در برگزاری جلسات و نشست‌های وگردهمایی شرکت‌ها